..........



















Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


Perfect FaFa

Salam.Man Faezeh am.Khosh umadid.Nazar Faramoosh Nashe!!!!!

 



نظرات شما عزیزان:

فاطمه مظفری
ساعت19:02---29 فروردين 1392
چقدر باحاله ولی دیگه نمی ایم وبت چون نیومدی وبم...

fafa
ساعت14:02---17 فروردين 1392
سلام خوبی گلم؟؟

اگه کد بالا بر با هر عکسی که خودت خواستی به من بگو تا واست درست کنم راستی سعی کن عکست کوچیک باشه....اگه خواستی عکست روآپلود کن و کدش رو به من بده

باااای

بوووووسپاسخ:فعلا وقت ندارم. مرسی گلم


fafa
ساعت12:55---17 فروردين 1392
سلااام
خووووبی؟؟
بالاخره تونستم بیام وبت
هوهوهوووووووووووهههههههههههه وووووووو
چه خبرا؟؟
خیلی عکسات نازن..
راستی وب منم بیا
من ازعکس2بیش تو ازهمه خوشم میاد ..
اگه میخوای نظر بدم،بیا وبم بگووو ولی لازم نیست بجبرانی
بااااشه؟؟؟
باااای


فاطمه مظفری
ساعت14:59---15 فروردين 1392
عااااااالیه دوست دارم به وب منم بیااااا.....پاسخ:باشه میام. همین الان میام

عاطفه
ساعت0:53---15 فروردين 1392
واااااااااااای
چقد نازن


fafa
ساعت23:32---12 فروردين 1392
سلااااااااام

خوووبی؟؟

چه خبرا؟؟؟

خیلی عکسات با نمکن.......مخصوصا دومی

راستی 10 تا نظر میدم بیا وبم بجبران

بااااااااااای
مر30،خوبم باشه حتما میام وبت باااااااااااااااااااااای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 12 فروردين 1392برچسب:,ساعت15:14توسط faezeh | |