Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


Perfect FaFa

Salam.Man Faezeh am.Khosh umadid.Nazar Faramoosh Nashe!!!!!

 اینا رو خودم درست کردم



نظرات شما عزیزان:

fafa
ساعت13:04---17 فروردين 1392
وااااااای چه باسلیقه درستیدی.......

خیلی ناازه..پاسخ:ممنون. بوووووووووووووووووس!


fafa
ساعت14:18---27 اسفند 1391
کجا رفتی؟؟؟؟؟بیا وبم دیگه

fafa
ساعت14:59---26 اسفند 1391

سلام اینو بخونید:
البته من ننوشتما یکی برام فرستاده
ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس
http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید.


fafa
ساعت8:50---26 اسفند 1391
سلااااااااااااااااام عزیزم

خوووووووووووبی؟؟؟؟؟؟؟؟

همه ی باربی هات خوشکله ولی من آخری رو از همه بیش تر دوست دارمپاسخ:مرسی گلم3>


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در جمعه 25 اسفند 1391برچسب:,ساعت11:1توسط faezeh | |